Egy reiki mester megtérése

Nemrég olvastam egy könyvet, amiben egy volt reiki mester írja le megtérésének történetét. Németországban nőtt fel katolikusként. Aztán később minden megváltozott. Férjhez ment, a férje beteg lett és pénzük sem nagyon volt. Belevágott a reikibe és egészen a mester szintig vitte. Minden jól ment, boldog is sikeres volt. Volt pénz is bőven. Aztán rájött, hogy ez az egész nagyon nem jó.
Lenyűgözte a New Age és az ezotéria világa. 

Idézek a könyvből:

"...Akkoriban még nem ismertem fel a veszélyt, ami fenyegetett, a gonosz szellemeket, amelyeknek átadtam magam. Hiszen minden olyan szép, harmonikus volt, és minden szeretetben ment végbe. A csapda itt az, hogy annyi minden összekeveredik: az ezotéria és a hit, Isten és a heroin: sokan nem is tudják ezeket elválasztani egymástól, és gyanútlanul belekeverednek a hálóba.

... De még mélyebbre akartam hatolni az okkultizmusba; izgalmas volt és vonzott ez a világ. Elég érett voltam már a reiki-mesteri beavatásra, ami óriási élményt jelentett számomra. Az első két fokozattal összehasonlítva-pedig már akkor is elég sok energia áramlott keresztül rajtam- ez a harmadik fokozat magával ragadó, lenyűgöző élmény volt: a patakból vízesés lett. Amint a szimbólumokra gondoltam, már éreztem magamban az erőt. Jól kinyíltak a csakráim, sok energiát tudtam befogadni és továbbadni, éreztem az energia erős áramlását.

Felfoghatatlan milyen erők működtek ebben az időben bennem. Annyi biztos, hogy természetfelettiek voltak: soha nem voltam sem beteg, sem fáradt, kevés alvással is beértem, kora reggeltől késő estig dolgoztam és mindemellett reikivel és egyebekkel kezeltem a hozzám fordulókat. ...telítve voltam ezzel az erővel, soha ki nem fogytam belőle, valóságos energiabomba voltam. De a legjobb az volt az egészben, hogy szilárdan meg voltam győződve róla: ezt az erőt Istentől kapom, ez egy isteni energia. Ma már tudom, hogy démoni erők voltak azok, amelyek ilyen erőssé tettek. A Sátán furfangos cselszövő, csak akkor még nem ismertem a taktikáját. 

Igen, így tévesztett meg engem is az isteni fényszimbólum a reikiben. Minden ezoterikus erő hatalmas, nem szabad ezeket az erőket alábecsülni, de sajnos egészen biztosan nem a Szentháromság Istentől származnak. Nem tudom miben gyökereznek, honnan származnak ezek a praktikák, én mindenesetre démoninak éreztem őket, és ezt ma is így gondolom. Az ezoterikus gyógyítások a jelenségek kivetítései, amelyek a szellem és a lélek kárára történnek, és amelyektől szellemünk csak összezavarodik. 

Megszállottja voltam ennek az erőnek, fogva tartott, ahogy egy pók is foglya a saját hálójának. De mindenközben remekül éreztem magam, fel voltam dobva, önértékelésem pedig hatalmasra duzzadt.
Már fel sem tűnt, hogy nem járok-járunk- templomba.
Néhanapján megengedtem magamnak néhány chanelling kezelést, amelyek ugyan jót tettek, de tudni kell róluk, hogy igen veszélyesek. "

Később elment egy paphoz, aki gyógyító és szabadító imát mondott érte. Meggyónt és megfogadta, hogy nem reikizik többé, mert akkor már tudta, hogy ez bűn. Persze egyáltalán nem ment könnyen. Volt egy berendezett kezelőhelyisége, tele mindenféle szimbólummal, kristállyal, stb. Ezeket is ki akarta dobni. Aztán:

"Felpillantottam az isteni fényszimbólumra, és máris belém költözött a reiki ereje: ott akartam folytatni, ahol abbahagytam. De hát hogy lehet ez-gondoltam-hiszen tegnap megkaptam a szabadító imát, gyóntam, megbántam a bűnömet- miért nem távozott el tőlem ez az erő? Valami belső hang arra ösztökélt:"Csináld csak tovább. Ostobaság ,amit az a pap összehordott" Ez volt az a szellem, az a démon, amelyet a reiki-beavatásomkor beengedtem a lelkembe, neki szabad bejárása volt az életembe, és így teljesen hatalmába is kerültem. Megszállt engem ez a tisztátalan lélek. "

Majd később megint elgyengült. Elment egy lelki napra, ami jót tett neki.

" De hamarosan újra elgyengültem. Ez a gyengeség szokatlan volt: az utóbbi 10 évben nem éreztem ehhez hasonlót. Bementem a nappaliba, feltartottam a kezeimet, és reikit adtam magamnak. Azon nyomban elárasztott az erő és energia, de rossz volt a lelkiismeretem. "

Gyógyulása nagyon lassú folyamat volt. Soka segítettek a gyógyító és szabadító imák és a Szűzanya közbenjárása. Eközben a gonosz sem tétlenkedett.

"Ahogy a Szűzanya, úgy a kísértő is mindig a közelemben volt. Megakadályozott a napi imádkozásban, de különösen a szentmisétől és az eukarisztiától tartott távol. Gyakran gondoltam a reikire, a családfelállításra, hogy milyen szép, harmonikus, gondtalan idők voltak azok. Mennyien csodáltak, és milyen jól ment a sorom. "

Forrás: Margarete Armstorfer-Megtérésem története

Ismét elment az atyához, befogadta a szentségeket, de még nem tudott megnyílni Istennek teljesen. Képtelen volt szabadulni a reiki démonától.
Végül csak sikerült, de sok-sok idő és még több ima árán. Azóta gyakorló katolikus lett. Visszakapta Istent, azt ahonnan elindult.

Szívesen olvasnék hazai történetet is, hogy valaki hogyan szabadult meg a reiki erejétől és démonától, de nem találtam ilyet.
Ha te is reikizel, akkor felteheted magadnak a kérdéseket:

  • Úgy gondolod az erőd Istentől származik?
  • Volt gyökeres -negatív- változás az életedben a beavatás óta? 
  • Te mennyi időt bírnál ki reiki nélkül? 
  • Teljesen le tudnál állni vele, vagy téged is kényszerítene valami belső erő/sugallat, hogy ne hagyd abba. 
  • Magadra ismersz a fenti történetből? Ezeket tapasztaltad? 

Már volt két korábbi bejegyzés a reikiről, de engem ez is megerősít abban, hogy a látszat csal. Rendkívül veszélyes erő, amitől nehéz megszabadulni. Talán saját erőből nem is megy. Mi rossz lehet abban, hogy segíteni akarok az embereknek? Mi rossz lehet az energia adásban?
A kérdés mindig az: honnan van ez az energia? Mert nem Istentől és a Szentlélektől az biztos. Ezt a könyvben szereplő nő is leírta. Biztos vagy benne, hogy a szimbólumok/mantrák azt jelentik amit neked mondanak? Ami a könyvekben van?

Megjegyzések

  1. Én a pránanadival jártam ugyanígy, ami egy felturbózott reiki...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése